ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }



منصور برزگر سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد: در انتخابات پيش رو كانديداي مورد حمايتم شخص شهردار تهران است

 

 

اهالي ورزش قسمت مهمي از اين جامعه هستند كه به علت الگو بودن‌شان در بين قشر جوان، تصميمات‌شان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.شايد از اين رو باشد كه خيلي از آنها براي ابراز حمايت از نامزد خاصي در انتخابات در تنگنا قرار دارند. اما بنده به عنوان فردي كه 65 سال در تهران زندگي كردم هيچ‌كس را در شهرداري لايق‌تر از دكتر قاليباف نديدم.

 

 

 

از اين رو در انتخابات پيش رو كانديداي مورد حمايتم شخص شهردار تهران است. اما چرا قاليباف؛ با تمام احترامي كه براي ديگر نامزدها قائلم، عقيده دارم شهردار فعلي تهران در شهرداري اقداماتي را انجام داده كه در تاريخ اين كلانشهر بي‌همتا بوده است. آنچه امروز در پايتخت مي‌بينيم نمونه كاملي است از مديريت كارآمد و پاسخگو. در اينجا بحث شعار مطرح نيست.

خيلي‌ها مي‌گويند كه در صورت پيروزي چنين كارهايي را انجام مي‌دهيم اما اينكه توانايي انجامش را دارند يا نه محل ترديد است. ولي وقتي به سطح شهر تهران نگاه مي‌كنيم به واقعياتي ملموس بر مي‌خوريم. سازه‌هايي كه در خدمت به رفاه مردم سر به آسمان ساييده‌اند، بزرگراه‌هايي كه فاصله‌ها را به حداقل رسانده‌اند و مهم‌تر از همه زيبايي خاصي كه تهران ساليان سال از آن روي برگردانده بود و حالا شهر من زيباست. اينها همه نشانه‌هايي است از كار آمدي يك مدير كه توانست كلانشهري مثل تهران (كه كم از يك كشور ندارد) را اينچنين مديريت كند. فارغ از اين موضوع، بنده نگاه تخصصي‌تري هم به كاركردهاي شهرداري در تهران دارم. امروز قيمت ورزش در اماكني كه شهرداري متولي آن است نسبت به جاهاي ديگر بسيار پايين‌تر است و همين يعني كاري كارستان در شهري كه ميليون‌ها جوان دارد. از همين بستر است كه قهرمان المپيك و جهان تربيت مي‌شود.

بنده امروز حامي قاليبافم چون مي‌دانم اگر حوزه مديريتش از تهران به سطح ايران گسترش پيدا كند قطعا براي ورزشي‌ها منافع فراواني در بر دارد. كسي كه توانست با نگاه رفاه‌‌محورانه، نه منفعت طلبانه، ورزش تهران را همگاني‌تر از هميشه كند قطعا در صورت رسيدن به پاستور، طرح‌هاي كارآمدتري را براي ارتقاي ورزش خواهد داشت. ورزش ما امروز نياز به پوست اندازي دارد.تنها لازم است يك سر به وزارت ورزش بزنيد و ببینيد چگونه هر مديري كه مي‌آيد تنها به‌خاطر علاقه به قشر خاصي، آن نهاد را پر مي‌كند از اطرافيان خود. بودجه ورزش بايد صرفا خرج ورزش شود اما متاسفانه اينك وضعيتي به‌وجود آمده كه بيشتر اين هزينه‌ها صرف حقوق كارمنداني مي‌شود كه بود و نبودشان در بدنه ورزش هيچ توفيري ندارد.

اميدوارم در صورت ورود دكتر قاليباف به بدنه مديريت كلان كشور ايشان همانگونه كه شهرداري را با مديريت جهادگونه خود متحول كرد تغيير بزرگي را در همه سطوح جامعه مخصوصا ورزش پديد بياورند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.